عنوان مناقصه :مناقصـه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1025 (بازسازی بسترهای آندی سیستم حفاظت کاتدیک خطوط لوله زیر زمینی)
  آگهي در محدوده :
  آگهي در محدوده :روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
  بها سند :
  طبقه بندی :
  عنوان روزنامه :جام جم - باختر(دو نوبت)
  تاريخ انتشار :1401/06/08
  آخرين مهلت :1401/06/14
  شماره صفحه روزنامه :
  متن آگهي : شرايط مناقصـه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1025 موضوع مناقصه : بازسازی بسترهای آندی سیستم حفاظت کاتدیک خطوط لوله زیر زمینی شرکت صنايع پتروشيمي کرمانشاه باسلام، بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی و یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر ، بشرح ذيل مي باشد: 1.موضوع مناقصه: پروژه بازسازی بسترهای آندی سیستم حفاظت کاتدیک خطوط لوله زیر زمینی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه 2. شرح مختصري از مشخصات كار: عبارت است از عملیات تهیه و حمل ابزاآلات ، تجهیزات ، ماشین آلات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت پروژه بازسازی بسترهای آندی سیستم حفاظت کاتدیک خطوط لوله زیر زمینی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه شامل حفاری 6 (شش) حلقه چاه عمیق و نصب آند حفاظت کاتدیک و بازسازی بستر سطحی شامل حفاری 31 (سی و یک) حلقه چاهک و نصب آند مطابق با شرح خدمات فنی پيوست اسناد مناقصه 3.محل اجرای کار: شرکت صنايع پتروشيمي كرمانشاه واقع در کرمانشاه، کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 کمربندی شهید شفیعی - کدپستی : 6736181336 4. برآورد مبلغ قرارداد : برآورد مبلغ پروژه معادل .................... مي باشد. پيمانكار مي ‏بايست در مبلغ پیشنهادی خود ضرايب (تجهيز كارگاه، بالاسري، منطقه، بيمه و ماليات و سود) پیمان و مبلغ ثابت تجهیز کارگاه مد نظر خود را اعمال نمايد. تبصره 1 - پيشنهاد قيمت شركت كنندگان مي بايست در پاكت (ج) تحويل داده شود. تبصره 2- کارفرما مي تواند عمليات موضوع قرارداد را بنا به ‌نياز خود تا سقف ‌25% مبلغ قرارداد افزايش ‌و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نيز متناسبا" تغيير خواهد نمود. تبصره 3- هيچگونه تعديلي به نرخ ‏هاي پيمان تا پايان كار تعلق نمي‏ گيرد. 5. مدت اجرای کار: هشت ماه شمسي از تاريخ ابلاغ قرارداد می ‏باشد. 6. كارفرما: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه 7. دستگاه نظارت : واحد خدمات فنی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه 8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمان های كارفرما 9. مبلغ تضمين شركت در مناقصه: بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1،000،000،000 ریال ( یک میلیارد ريال) مي باشد كه مي بايست بصورت ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما در پاكت «الف» تسليم گردد. تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي مي باشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد. 10. اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الي 16 تاریخ انتشار آگهی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/06/14در دفتر واحد امور حقوقی و پیمان های شرکت تحویل می گردد. 11. اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده داراي معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد. 12. نشاني محل تحويل اسناد مناقصه و تسليم پيشنهادهاي شركت كنندگان: امور حقوقی و پيمان هاي سايت شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه، واقع در كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر ، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي و یا امور حقوقی و پیمان های دفتر تهران ، به آدرس: خیابان ملاصدرا، ابتدای شیخ بهایی شمالی ، کوچه سلمان ، پلاک 14 طبقه دوم می باشد . 13. چنانچه پس ازتحويل اسناد مناقصه مايل به شركت در آن نيستيد مراتب را تا ساعت 16روز شنبه مورخ 1401/06/19 به صورت مكتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد و اسناد مناقصه را عودت فرماييد. 14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز یکشنبه مورخ 1401/06/20 سوالات خود را به صورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد. تبصره مهم – بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود. تبصره – با توجه به ماهيت موضوع پروژه در صورتي كه پيمانكاران محترم به منظور انجام برآورد دقيق نياز به بازديد از محل انجام پروژه دارند مي توانند با هماهنگي قبلي با امور محترم بازرسی فنی از محل انجام پروژه بازديد نمايند. 15.آخرين مهلت تسليـــم پيشنــهادها ساعـت 16 روز یکشنبه مـورخ 1401/06/27 مي باشد. 16. پیمانکار بايد داراي امكانات ، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد. 17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه نقشه ‌ها و مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، رأساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند. 18. پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد. 19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند. 20. پیمانکار موظف است نسبت به برآورد زمانی موضوع مناقصه متناسب با اسناد و شرح موضوع مناقصه اطلاعات کامل و کافی داشته باشد و شرکت پیمانکار در مناقصه به منزله قبول تمامی شرایط و زمان بندی موضوع مناقصه می باشد و هیچ گونه تاخیر در برنامه پذیرفته نخواهد بود. (زمان قرارداد با احتساب کلیه روزهای تعطیل می باشد.) 21. تمام اسناد مناقصه بر روي سي دي تحويل داده مي شود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرينت گرفته و به مهر و امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود. 22. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت. 23. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است. 24. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما میباشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است. 25. هيچگونه تسهيلات و امكانات ويژه از طرف کارفرما (به غير از آنچه در اسناد مناقصه ذكر شده است) در اختيار پیمانکار قرار نخواهد گرفت. 26. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، ‌طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران ساختماني، تأسيساتي و تجهيزاتي و نحوه ارجاع كار به آنها رفتار خواهد شد. با تشکر: آرش فزوني - رئيس امور حقوقي و پيمان ها

<< بازگشت به ليست مناقصات