عنوان مناقصه :آگهی مناقصه عمومی به شماره TDR 1043
  آگهي در محدوده :
  آگهي در محدوده :روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
  بها سند :
  طبقه بندی :
  عنوان روزنامه :جهان صنعت و باختر
  تاريخ انتشار :1402/05/16
  آخرين مهلت :1402/05/21
  شماره صفحه روزنامه :
  متن آگهي :شرايط مناقصـه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1043 موضوع مناقصه: کارگزاری تامین کامیون و تریلی جهت حمل کود اوره گرانول شرکت صنايع پتروشيمي کرمانشاه ( یکساله و قابل تمدید بمدت یکسال دیگر ) بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر، بشرح ذيل مي باشد: 1- موضوع مناقصه: عبارت است از کارگزاری تامین كاميون و تريلي مناسب جهت حمل كود اوره گرانول توليدي شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه 2- شرح مختصري از مشخصات كار: عبارت است از کارگزاری تامین كاميون و تريلي مناسب جهت حمل حدود 300،000 تن كود اوره گرانول توليدي شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه بصورت فله اي و يا كيسه اي (در شرايط خاص) از مبدا كرمانشاه به مقصد انبار بندر امام خمینی (ره) مطابق شرح کار پیوست اسناد مناقصه. 3- محل اجرای کار : مجتمع صنايع پتروشيمي كرمانشاه واقع در کرمانشاه، کیلومتر 4 جاده هرسین ، پل چهر ، کیلومتر 3 کمربندی شهید شفیعی، واحد بارگیری و بسته بندی کدپستی : 6736181336 . 4- برآورد مبلغ قرارداد : مبلغ قرارداد طبق برگ پیشنهاد قیمت و جدول آناليز قيمت شرکت کارگزار مي باشد. تبصره 1: پيشنهاد قيمت شركت كنندگان ميبايست در پاكت (ج) تحويل داده شود. تبصره 2: شركت كنندگان محترم ميبايست پيشنهاد قيمت خود را طبق جدول منضم به پيشنهاد قيمت ارائه نمايند. تبصره 3: کارفرما ميتواند عمليات موضوع قرارداد را بنا به ‌نياز خود تا سقف ‌25% مبلغ قرارداد افزايش ‌و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نيز متناسب با اين افزايش و يا كاهش تغيير خواهد نمود. 5- مدت اجرای کار : مدت قرارداد يكسال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از تاریخ نامه ابلاغ قرارداد/ ابلاغ واگذاری کار مي باشد. 6- كارفرما: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه. 7- دستگاه نظارت : مدیریت بازرگاني شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه. 8- دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای كارفرما. 9- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 10،000،000،000 ریال (ده میلیارد ريال) مي باشد كه ميبايست بصورت ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما در پاكت «الف» تسليم گردد. تبصره 1: مدت اعتبار پيشنهاد کارگزار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي ميباشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد. 10- اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الي 16 روز تاریخ انتشار آگهی روزنامه تا روز شنبه مورخ 21/05/ 1402 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت تحویل می گردد. 11- اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده داراي معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد. 12- نشاني محل تحويل اسناد مناقصه و تسليم پيشنهادهاي شركت كنندگان: امور حقوقی و پيمانهاي سايت شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه، واقع در كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر ، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي و یا امور حقوقی و پیمانها دفتر تهران، به آدرس: خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14 طبقه دوم می باشد. 13- چنانچه پس ازتحويل اسناد مناقصه مايل به شركت در آن نيستيد مراتب را تا ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 1402/05/24 بصورت مكتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد و اسناد مناقصه را عودت فرماييد. 14- در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز چهارشنبه مورخ 1402/05/25 سوالات خود را بصورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد. تبصره مهم: بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود. 15- آخرين مهلت تسليـــم پيشنــهادات ساعـت 14 روز سه شنبه مـورخ 1402/05/31 مي باشد. 16- کارگزار بايد داراي امكانات، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد. 17- پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند. 18- پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد. 19- پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه و دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران را که به پیوست این فرم ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند. 20- کارگزار موظف است نسبت به برآورد زمانی موضوع مناقصه متناسب با اسناد و شرح موضوع مناقصه اطلاعات کامل و کافی داشته باشد و شرکت کارگزار در مناقصه به منزله قبول تمامی شرایط و زمان بندی موضوع مناقصه می باشد و هیچ گونه تاخیر در برنامه پذیرفته نخواهد بود. (زمان قرارداد با احتساب کلیه روزهای تعطیل می باشد). 21- تمام اسناد مناقصه بر روي سي دي تحويل داده مي شود، کارگزار موظف است تمام اسناد را پرينت گرفته و به مهر و امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود. 22- رفتار کارگزار در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت. 23- دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است. 24- مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به کارگزار قابل پرداخت است. 25- هيچگونه تسهيلات و امكانات ويژه از طرف کارفرما (به غير از آنچه در اسناد مناقصه ذكر شده است) در اختيار کارگزار قرار نخواهد گرفت.

<< بازگشت به ليست مناقصات