عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR1058 |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
|
تاريخ انتشار : | 1404/1/16-17 |
|
|
|
متن آگهي : | شرايط مناقصه عمومی یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1058
موضوع مناقصه : تهيه و حمل مواد اوليه، طبخ و توزيع غذا و نظافت رستوران
( یکساله و قابل تمدید بمدت دو سال دیگر )
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذکر، بشرح ذیل می باشد:
1. موضوع مناقصه : عبارتست از تهیه و حمل مواد اولیه، طبخ و توزیع غذا و نظافت رستوران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
2. شرح مختصری ازمشخصات کار: عبارتست از تهیه و حمل مواد اولیه، طبخ و پذيرايي و توزيع بطور متوسط 900 پرس غذاي گرم براي نهار و 200 پرس غذاي گرم براي شام به همراه (مخلفات)، دسر، سالاد و نوشیدنی و تهیه، آماده سازی و توزیع صبحانه برای پرسنل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، اعم از کارکنان عادی، نوبتکار و مهمان و سایر اشخاصی که از طرف کارفرما مجاز به استفاده از تسهیلات رستوران میباشند، در روزهای تعطیل و غیر تعطیل با تعداد 32 نفر نیروی انسانی در محل آشپزخانه و رستوران مجتمع و مطابق شرح کار و دستورالعملهای کارفرما و براساس مفاد مندرج مندرج در اسناد پیوست مناقصه.
تبصره 1: تعداد پرسیون غذا در روزهای تعطیل با هماهنگی کارفرما تعیین می گردد.
تبصره 2: پیمانکار موظف به تامین یک دستگاه خودروی ون به همراه راننده مدل 1398 به بالا به منظور جابجایی و سرو غذا برای پرسنل نوبتکاری می باشد که هزینه های آن را در نرخ پیشنهادی خود میبایست محاسبه نماید.
تبصره 3: جهت اجراي كار و ارايه خدمات مورد نياز متناسب با شرايط و مفاد قرارداد، پيمانكار ميبايست يك نفر نماينده تام الاختيار جهت مديريت نفرات و رسيدگي به امورات در رستوران کارفرما و همچنین یک نفر انباردار را در محل دفتر خود در شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه مستقر نمايد. هزينه نفرات مذکور بعهده پيمانكار مي باشد و هزينه هاي آنها میبایست در نرخ پیشنهادی خود لحاظ نماید.
تبصره 4: تامین کلیه وسایل و مواد مصرفی مورد نياز انجام خدمات موضوع پيمان شامل: جارو دستی و جارو برقی آب و خاک، تي، دستگاه تيشور، پارچه تنظيف آبگير، سطل زباله کوچک و بزرگ، دستكش، خوشبو کننده، پادری جلوی درب رستوران و روشوییها، مواد ضدعفوني كننده، مواد شوينده، اسكاچ، دستکش، لوازم و ابزار آشپزی (چاقو، پوست کن، درب بازکن و...)، سبد نگهداری تره بار و سایر اقلام مورد نیاز در سرد خانه و سبد ظرفشویی جهت کفگیر و ملاقه و قاشقها، مواد از بین بردن حشرات، انواع نایلون جهت بسته بندی مواد غذایی و ارسال غذا جهت نفرات نوبتکار، پلاستيك زباله در دو رنگ زرد و سبز شفاف، پلاستيك جهت جمعآوری بطريهاي خالي آبمعدني كلاً بر عهده و هزينه پيمانكار میباشد و كيفيت اينگونه اقلام قبلاً بايد به تاييد نماينده كارفرما رسانده شود.
تبصره 5: تهیه مخلفات و لوازم روي ميز از قبيل: نوشيدنيها، آبلیمو تک نفره، عرقيات گياهي و انواع شربت جهت دستگاه شربت ساز، نمک، فلفل سیاه و قرمز، انواع زیتون، روغن زيتون، سس فلفل، سس گوجه، آويشن، گل پر، نعناع، دارچين، آبغوره، سرکه سیب شیشهای، زيره سياه، پودر پرپين، سرکه بالزامیک، ترشیجات، سماق، دستمال كاغذي، پاکت کاغذی جهت سرو و توزیع میوه، نان گرم، خلال دندان، پياز قرمز و ساير چاشنيهاي مورد نیاز جهت همه سالن ها بر عهده و هزینه پيمانكار میباشد. كيفيت اينگونه اقلام قبلاً بايد به تاييد نماينده كارفرما رسانده شود.
تبصره 6: تامين لوازم و تجهيزات مورد نياز جهت طبخ غذا، ظروف مناسب براي سرو غذا و تهيه کلیه ظروف يكبار مصرف گیاهی (سلولزی) و آلومینیومی جهت غذاهاي سرد و گرم، لیوان یکبار مصرف، سرويس روميزي و همچنين فويل و سلفون و مشمع روميزي بر عهده و هزينه کارفرما میباشد.
3. محل اجرای کار: محل انجام کار کارکنان پیمانکار، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی می باشد.
4. برآورد مبلغ پیمان : مبلغ قرارداد براساس جداول آنالیز قیمت (پیوست شماره 1 پیش نویس قرارداد) می باشد که به دو بخش اصلی تفکیک شده است:
1-4 بخش اول - حقوق و مزایای نفرات :
براساس بخش نامه حداقل حقوق و دستمزد شورای عالی کار در سال 1404 در نظر گرفته شده است که این مبلغ شامل: حقوق و مزایای قانونی، اضافه کاری، و بیمه لیست نفرات (تامین اجتماعی) برای 32 نفر و مطابق با چارت سازمانی رستوران و با در نظر گرفتن 2 % (دو درصد) بالاسري به پيمانكار میباشد.
تبصره 1: مبلغ بخش حقوق و مزاياي کارکنان براساس بخشنامه شورايعالي كار در سال 1404 محاسبه شده است، بديهي است در صورت هرگونه تغییر در بخشنامه دستمزد سال 1404، جدول حقوق و مزاياي نفرات متناسب با تغییرات اصلاح و مبناي پرداخت به کارکنان تحت قرارداد پیمانکار قرار می گیرد.
4-2 بخش دوم- هزینه تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات:
شامل هزینه های تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز (اعم از هر نوع ماده غذایی مانند کالاهای اساسی اعم از گوشت گوسفند، گوشت گاو یا گوساله، مرغ، ماهی، برنج و روغن و ... ، انواع نوشیدنی و دسر و سالاد، انواع لبنیات و مخلفات رو میزی شامل: آبلیموه و روغن زیتون و ادویه جات و ...)، مواد اولیه صبحانه، مواد شوینده مورد نیاز و ملزومات لازم جهت شستشو و نظافت و حفظ پاکیزگی آشپزخانه، سالن غذاخوری، سرویس های بهداشتی و ظروف سرو غذا و دیگ و تجهیزات پخت غذا و ...... و هزینه بالاسری پیمانکار میباشد که هزینه بالاسری پیمانکار شامل هزینه های سربار مانند هزینه نمایندگان پیمانکار و یک دستگاه ون جهت توزیع غذا و بیمه و مالیات قرارداد و سود پیمانکار میباشد.
تبصره مهم : با توحه به اینکه بخش حقوق و مزایای نفرات با احتساب بیمه لیست حقوق و دستمزد، جداگانه توسط کارفرما به پیمانکار پرداخت میگردد، لذا میبایست نرخ اعلام شده توسط پیمانکار برای انواع پرسیون غذا (نهار و شام) و دسر، نوشیدنی و صبحانه و ... شامل کلیه هزینه های پیمانکار به جزء بخش حقوق و مزایای نفرات باشد. (صرفا قسمت ب جدول آنالیز قیمت مبنای محاسبه نرخ پیشنهادی برای انواع غذاهای مختلف باشد.)
تبصره 1: مبنای برآورد قیمت قرارداد و پرداخت صورت وضعیت به پیمانکار، جدول نوع و تعداد پرسیون و نرخ غذا (پیوست شماره 3 پیش نویس قرارداد) می باشد که در این نرخها کلیه ی هزینه های بند 4-2 و همچنین سایر هزینه های بالاسری در نظر گرفته شده است.
تبصره 2: پیمانکار میبایست کلیه ریسکها و مخاطرات مالی خود را از جمله کاهش احتمالی تعداد پرسیون نهار و شام در ماه مبارک رمضان و هر موضوع مشابهی را در مبلغ پیشنهادی خود لحاظ کرده و پس از ابلاغ قرارداد، هیچگونه ادعای ضرر و زیان از این بابت قابل قبول نیست.
تبصره 3: جدول آنالیز قیمت صرفا" جهت تدقیق برآورد قیمت قرارداد و محاسبه تعدیل در بخش تهیه مواد اولیه می باشد.
تبصره 4: با توجه به افزایش دستمزد در سال بعد و همچنین نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار، در این قرارداد به بخش حقوق و مزایای کارگران (4-1، بخش اول برآورد مبلغ پیمان) و همچنین به بخش تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات (4-2، بخش دوم برآورد مبلغ پیمان) تعدیل تعلق می گیرد که این تعدیل ها طبق ماده مربوطه در پیش نویس قرارداد به شرح ذیل محاسبه و به پیمانکار پرداخت میگردد.
• تعديل بخش حقوق و مزاياي پرسنل: مبلغ بخش حقوق و مزاياي نفرات صرفا جهت تدقيق برآورد بودجه اي قرارداد براي سال 1404 پيشبيني شده است، بديهي است در هر مقطع زماني پرداخت حقوق و مزاياي نفرات متناسب با آخرين بخشنامه هاي مزدي شورايعالي كار توسط كارفرما محاسبه و با در نظر گرفتن 2 % (دو درصد) بالاسري به پيمانكار پرداخت مي گردد، پيمانكار نيز ملزم است بر همين اساس حقوق و مزاياي نفرات را پرداخت نمايد.
• تعديل تهيه و حمل مواد اوليه و ملزومات مورد نياز: تعديل نرخ مواد اوليه و اصلي مورد نياز جهت اجراي موضوع قرارداد در دوره های سه ماهه و براساس ضریب بدست آمده از قیمت 15 قلم كالاي اساسي منتخب در زمان برگزاری مناقصه و متوسط قیمت همین اقلام در دوره سه ماهه (که بر گرفته از وب سايت مرکز آمار ایران به نشانی https://www.amar.org.ir می باشد.) محاسبه و به پیمانکار پرداخت خواهد شد.
تبصره 5: در صورت نوسان شدید قیمت اجناس در بازار و همچنین افزایش نرخ تورم، با درخواست پیمانکار و در صورت موافقت کارفرما در جهت کمک به نقدینگی پیمانکار امکان محاسبه و پرداخت تعدیل به صورت ماهیانه نیز وجود دارد.
تبصره 6: لازم به توضیح است با توجه به اینکه قیمت ماهیانه کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مندرج در وب سایت مرکز آمار ایران در 11ام ماه بعد اعلام می گردد، در زمان برگزاری مناقصه متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در اسفند ماه 1403 لحاظ شده است ولی در زمان انعقاد قرارداد قیمت های مربوط به فروردین ماه 1404 در قرارداد لحاظ و معیار محاسبه تعدیل قرار می گیرد. لذا مناقصه گران محترم میبایست این مورد را در قیمت پیشنهادی خود لحاظ نمایند.
تبصره 7: برگ پیشنهاد قیمت شرکت کنندگان و همچنین آنالیز قیمت خواسته شده در قسمت فوق، میبایست در پاکت (ج) تحویل داده شود، لازم به ذکر است آنالیز قیمت ارایه شده میبایست شامل تمام موارد اشاره شده در قرارداد باشد.
تبصره 8: کارفرما میتواند عملیات موضوع قرارداد را بنا به نیاز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزایش و یا کاهش دهد. مدت قرارداد نیز متناسبا" تغییر خواهد نمود.
5. مدت اعتبار قرارداد : مدت قرارداد (10 ماه شمسی) و تاریخ شروع قرارداد از 1404/03/01 لغایت 1404/12/29 به مدت ده ماه شمسی میباشد و تمدید برای سال دوم و سوم مشروط به رضایت کارفرما و توافق طرفین می باشد.
6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
7. دستگاه نظارت: اداره سرمایه انساني و واحد رستوران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای کارفرما.
9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : براساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 20،000،000،000 ریال (بیست میلیارد ریال) می باشد که میبایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد.
مدت اعتبار پیشنهاد پیمانکار سه ماه از تاریخ ارائه پاکات پیشنهادی میباشد و همچنین مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ ارایه پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
10. اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 16 مورخه 1404/01/20 لغایت 1404/01/26 و در روزهای کاری در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده دارای معرفینامه کتبی معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.
12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان: امور حقوقی و پیمانهای سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی و یا امور حقوقی و پیمانهای دفتر مرکزی تهران، به آدرس خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14، طبقه دوم می باشد.
13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1404/02/01 بصورت مکتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، و یا به منظور بازدید از محل انجام کار مناقصه گران می توانند تا روز سه شنبه مورخ 1404/02/02 ضمن هماهنگی تلفنی نسبت به بازدید از محل انجام کار اقدام نمایند و یا سوالات و ابهامات خود را بصورت مکتوب به مناقصه گزار ارایه نمایند و پاسخ های لازم به صورت اطلاعیه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره 1: بدیهی است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران و یا عدم مراجعه ایشان به منظور بازدید از محل انجام کار به این معنی است که مناقصه گران اذعان دارند که با مطالعه شرایط مناقصه و پیش نویس قرارداد و سایر جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامی عواملی که در اجرای عملیات موضوع مناقصه موثر است آگاهی داشته و قیمت پیشنهادی خود را به درستی محاسبه و پیشنهاد نموده اند، لذا پس از ارایه پیشنهاد قیمت عدم آگاهی مناقصه گران رافع مسئولیت ایشان نبوده و اعتراضی بابت عدم اطلاع ایشان از شرایط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 15روز شنبه مـورخ 1404/02/06 میباشد و تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نمی گردد.
16. پیمانکار باید دارای امکانات، تجهیزات مورد لزوم جهت اجرای سریع کار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعیین شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از کامل بودن پیشنهاد جهت انجام کارهای موضوع قرارداد اطمینان حاصل کند.
18. پیشنهاد دهندگان مجاز به هیچگونه تغییر و یا دخل و تصرف در اسناد و مدارک مناقصه نمی باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه و دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران را که به پیوست این نامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. شرایط احراز صلاحیت هر یک از پیمانکاران، منوط به کسب حداقل امتیاز مشخص شده در دستورالعمل ارزیابی کیفی می باشد و در صورت عدم کسب حد نصاب مدنظر پاکت مالی به صورت مهر و موم و باز نشده به مناقصه گر عودت می گردد.
21. تمام اسناد مناقصه بر روی سی دی تحویل داده می شود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرینت گرفته و به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم کارفرما شود.
22. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر در سایر مناقصه های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مـد نظر قرار خواهد گرفت.
23. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
24. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران صنايع ملي پتروشيمي با آنها رفتار خواهد شد.
25. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است.
26. هرگونه كسور قانوني كه به قرارداد تعلق گيرد (بيمه و مالیات و ......)، بعهده پيمانكار مي باشد.
27. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
|
|

|
<< بازگشت به ليست مناقصات |